söndag 16 september 2012

Hur stor del ekorre är man egentligen

Lådor och kartonger och backar och bara ställt på golvet och bara ställt på hyllorna och på golvet. Fan va grejor ja har!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men sen är det oxå så att det är det som gör mig till kingen i byn down there!! Sen är det så att ja köpt till en massa små bra ha prylar och fyllt på i filter förrådet mm mm mm mm mm. Lite vimsig i pannan mest hela tiden och det känns lite allmänt förvirrat och ännu en gång bor man ibland flyttlådor och röra. Skillnaden denna gången är att det är något jag vill och inte något jag måste på grund av yttre omständigheter. Det är ingen som jag hyr av som helt  plötsligt får för sig att flytta hem inte tvingad att sälja för att bara skattmasen jagar dig med eldsgaffel inte för något annat än att jag vill. Känslan är konstig och fruktansvärt ovan för mig.


Har i flera år känt mig som munken på bilden och lidan har varit fruktansvärd. Detta har skadat mitt sinne. min själ och skadan är ett osynligt sår inuti mig som konstant blöder och vissa saker som inte kan tyckas vara något kan få det att kännas som det är syra som forsar. Jag inte vet hur många år det tar att läka och om jag kommer att lägga den delen av mitt liv bakom mig och det enda som finns är ett kliande ärr som inte blir solbränt. Och kan oxå berätta att den här bloggen startades mycket för att se om jag kunde skriva av mig den inneboende ilskan som finns hos mig. Man kan inte bara stoppa ner utan man måste oxå ta ut ifrån arg kontot!! Oavsett vad eller vem det gäller.

 Och sen är det lite så sen jag fick den här övertygelsen så har jag mött så många olika reaktioner 
om hur det skall gå till och varför och vad ska du syssla med och många stöttar mig och ni som gör
 det har en speciell plats hos mig och dom som inte gör det!!!???

Sluta och ha tunnelseende va avundsjuka, lär er  hur fan man uppskattar livet på något annat plan än 

ett sjukt egoistisk inställning  eller bara för att ni själva inte kan tänka er att packa allt ni har i container
 och flyyta så innebär det inte per automatik att DET ÄR FEL!!!!!!!!!!!!!!! Och sen är det något annat
 som ni kan tänka på!! Även om ni/du är med i tidningen om att ni/du tjänar sjukt mycket pengar 
och framställs som en übermench av en dagstidning som lider av konstant nyhets torka så innebär
 det inte att ni/du är född vinnare!!! Alla medaljer har 3 sidor!!! 
Hoppas på att framtiden ligger framför mig och inte är förbrukad redan men då tänker jag på Bob 
Marley  
sa en gång  " En kille som rökte så mycket gräs så han fick det hemlevererat i balar fanimej.

Life is one big road with lots of signs. So when you riding through the ruts, don't complicate your mind. Flee from hate, mischief and jealousy. Don't bury your thoughts,
 put your vision to reality . Wake Up and Live!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar