torsdag 16 augusti 2012

Lite av varje

Känner mest bara för att skriva lite om lite allt möjligt idag. Först o främst lite ris till den på baskarps sand som har haft isär lådan på den 4x4 Ivecon som fanns där innan. Fy fan för helvetes jävla satan!!!!!! Man får inte dra åt så fruktanssvärt!!!! När man inte får loss medbringar muttrarna med 3/4 1250nm mutter maskin har du dragit för HÅRT!!!!!!!!!!  

Och sen Björn för fan!!!!!!!




Sen är det min stora höga container har kommit!!!! O de e najs  ( http://www.youtube.com/watch?v=V9nEPvca4vk  )

Kan berätta att detta är lite av ett favvo klipp men faktist pga av en helt annan grej än traktorpalling. Var och hälsade på en dam bekant i Sjöbo för ett par år sedan och vi snackade om att käka pizza. Sagt och gjort så ner till pizzerian och då visade det sig att en ja kände hade pizzerian. Snacka beställde snacka ännu mer och en kille som var 2 1/2 äpple högt stog och rev med drickan i kylen. Med ryggen emot glufsandes på en provbit pizza som jag fått av min kebebsmurfs bekant att smaka så hör den lilla figuren säga på fet dialektalsk sjöbianska   nu har ställt alla pepsi åt samma håll i ordning O DET BLEV SÅ NAJS.

Samma keps och jacka och pizza biten sattes i halsen!!!! 



Finns mycket som cirkulerar runt i bollen just och lite überkokning av hjärnan vill jag mist sagt säga.  För snart 2 år sen köpte jag en icke fungerande gräsklippare. Som killen sa " Säker inga problem för den händige" och visst fan löste jag det problemet och det tog en stund  men jag var skitglad över min diesel drivna åkegräsklippare. Den är död nu. 2 dagar innan dom nya delarna kom dog den! Någon som har en liggande dieselmotor på cirka 10-12hk och sälja så maila för fan till mig!!!!!!! Hyres värdinnan va här idag när jag inte var hemma. Hon tyckte jag hade väldigt oklippt gräsmatta!!!! Hon vet om att min gräsklippare har varit sönder ett tag!!!! När jag flyttade in här så fick jag börja med att slå med klipparn som jag hade till traktorn. Kunde inte köra med min då fungerade gräsklippare för det var för LÅNGT!!! Så långt är det inte nu!!!!!!!!!! Helvete satans jävlar!!!!!! Muuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!



Ne det är nog bara att konstatera att det ät som en gammal vis man säger till mig med jämna mellanrum!  !  !  ! !!!!............ Pöjk,,,,, Lite aldrig något som blöder mer än tre timmar utan att döööööööö!!!!!!!!!!!!! Dåm e farliga dåm!!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar