onsdag 1 augusti 2012

En stor hög tack!

Men vadå inte förstå?? Container så klart!!!! Hur fan ska jag annars kunna flytta?? Har lite mer prylar än vad jag kan få ner i en resväska kan jag lova. Ojojojojoj tänk om skatte myndigheten och fogden visste var jag bodde. Hade varit bässte julafton dom grisarna hade haft i år i sånna fall och skulle gissa att deras mentala stånd inte hade lagt sig på mindre än en hel vecka. ja dessa jävla onanister som gjort sitt mesta för att knäcka mig. När dessa människor som jobbar för den myndiheten mot min vilja kom in i mitt liv fick jag lära mig hur fritt och jämnlikt samhälle vi har egentligen. Fick lära mig massa nya ord och dess innebörd. Det bässta och finaste av dom alla är anmodad skuld vilket innebär att det är detta är vad dom tror att du ska ha tjänat och beskattar dig efter och det är så att bevisbördan på att deras fullkomliga lögner är din sak att bevisa. Mycket konstigt fritt jämnlikt land vi lever kan jag berätta för er som sitter i stugorna och tänker att "men vi har ju världens bästa sjukvård och skolor!!"

FFFFFFFFFFYYYYYYYYYY     FFFFFFFFFFFFFAAAAAAAAAAAANNNNNNNNN VVVVVVVVAAAAAADDDDDDDDD NNNNNNNNIIIIIIIIII   ÄÄÄÄÄÄÄÄÄRRRRRRRRRR LLLLLLLLLLLLUUUUUUUURRRRRRRRAAAAAAAAAAADDDDDDDDDDEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men sa en bekant till mig det är en EBOLA epidemi i Afrika nu, ne fy fan för och bo i det där landet Afrika!! Kollade nyss och det var 13 stycken som strykit med och funderar då på hur många som dör i fetma är i Svealand idag? Eller denna veckan?? Eller i Det där landet Europa!! Undrar om dom svarte där i det där landet afrika tänker att fy fan för att bo där för dom har ju fettodemi och folk dör som flugor där!!!!!!


Men sen är det så att visst upplever saker olika. För min smak är byrokratin lite för mycket för min del här kan jag lova. Men sen är det så att rätar man sig in i statens ledband så kanske sverige är jätte bra?






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar