söndag 31 mars 2013

Sista mars!!!!

Livet flyter på och jag med företaget växer i Jinja. Väntar på att några stora grejer på gång  och framtiden ligger framför oss och mig. Det enda som har varit och är ett problem är att det börjar närma sig den svenska våren......... Har sedan jag var tonåring alltid blivit deppig och livet har känts jävligt vid den här tiden på året. Kan nu intyga att det är ingen skillnad bara för man flyttat till afrika. Min pappa lider av samma åkomma och hävdar att det blir för mycket sol på våren och det är det som gör det. Här har det då jävlar varit soligt senaste tiden!!!!!!! Har ju för fan varit hotseseon i 2 månader. Så jag droppar den teorin och kommer bara framtill att det är något fel inuti hjärnan.

Har pratat senaste veckorna med en av mina trognaste vänner väldigt mycket om detta och även till viss del fallit tillbaka lite i mitt känslomässiga liv. Men det visade sig att det var väldigt fel av mig. Så förlåt mig för det. Samtidigt så ska du veta att det du inledde ditt näst sista sms med gäller här oxå. Även om jag är skitdålig på att säga det. Du har varit vid min sida dom sista 4,5 åren i sverige för mig och dessa år har varit dom värsta rent överlevnads mässigt. Men du har stått troget där oavsett vad för konstiga saker som än hänt. Tex att stå uppradade mot en husvägg i Kristianstads centrum. Bara du vet.

Förlåt mig att jag stökat till tillvaron och din framtid. Var inte meningen men sista veckornas sätt av att prata mellan dig o mig gav mig ett hopp. Men hade fel. Förlåt!

Mr T

Har inte skrivit på länge. Skriver inte mycket någonstans heller för den delen. Kämpar för att bygga mig ett liv här nere. Framstegen är där varje vecka och min tro på att lyckas e hög. Bara tiduppfattningen bland folket som inte är riktigt korrekt. Lika så att privata problem hos anställda gärna vänd och ska ses som ett företags ärende. Det är en fruktansvärt god erfarenhet att haft alla dessa polacker jobbandes åt mig genom tiderna. Mentaliteten hos dom är precis lika som här. Så för alla som undrar vart afrika börjar??????? Så är det i det gamla östblocket av europa och ingen annan stans!!!!!!!!!!

1 kommentar:

  1. Nu var det allt länge sedan jag fick läsa något nytt spännande! Har du fullt upp eller har du tappat skrivlusten? Hälsningar från ett mulet och halvregning sommarsverige...

    SvaraRadera